Prawie ka偶dy przeno艣nik ta艣mowy funkcjonuje na zasadzie zamkni臋tej p臋tli ta艣my obiegaj膮cej wok贸艂 dw贸ch b臋bn贸w - nap臋dzaj膮cego i zwrotnego. Nap臋dowy b臋ben po艂膮czony z silnikiem elektrycznym ma zadanie wprawi膰 w ruch ta艣m臋 dzi臋ki sile tarcia.
Umieszczony w g贸rnej cz臋艣ci ta艣my materia艂 transportowany jest mi臋dzy punktami za艂adunku do roz艂adunku. Stabilno艣膰 zapewniaj膮 rolki no艣ne tworz膮ce zestawy kr膮偶nikowe, kt贸re zapewniaj膮 podparcie ta艣my i mog膮 formowa膰 j膮 w kszta艂cie litery U dla zwi臋kszenia pojemno艣ci.
Napinaj膮cy system ma za zadanie utrzyma膰 ca艂膮 ta艣m臋 pod wymaganym, co pozwala na prawid艂owe przekazywanie mocy. W punktach za艂adunku stosuje si臋 leje i zsypy, a przy roz艂adowywaniu materia艂 zrzucany jest przez nawini臋cie ta艣my pod b臋ben albo przy pomocy zgarniaczy.
Zaawansowane przeno艣niki ta艣mowe wyposa偶one s膮 w kontrolne systemy monitoruj膮ce prac臋 i systemy czyszczenia zabezpieczaj膮ce ta艣m臋 przed uszkodzeniem. Ta nieskomplikowana zasada dzia艂ania sprawdzi si臋 zar贸wno w niewielkich magazynowych urz膮dzeniach, jak i w wielkich przemys艂owych konstrukcjach.
+Tekst Sponsorowany+
0 komentarze:
Prze艣lij komentarz