25.06.2020

Panele fotowoltaiczne Krak贸w

Instalacje on-grid s膮 mn贸stwo ta艅sze od instalacji w typie off-grid. W ich przypadku nie ma bowiem konieczno艣ci zakupu specjalistycznych akumulator贸w, a co wi臋cej mo偶liwa jest dystrybucja nadwy偶ek pr膮du do sieci. Pozwala to zmniejszy膰 wydatki ponoszone za energi臋. W przeciwie艅stwie do instalacji w wariancie on-grid instalacje off-grid nie umo偶liwiaj膮 przekazywania nadwy偶ek energii do sieci publicznej.

W takiej instalacji dochodzi natomiast do magazynowania energii w specjalnych akumulatorach wkraczaj膮cych w sk艂ad ka偶dej instalacji off-grid - oto panele fotowoltaiczne Krak贸w. Takie instalacje s膮 komponowane zazwyczaj w miejscach, gdzie nie op艂aca si臋 dokonywa膰 przy艂膮cze艅 do sieci. Co wi臋cej niekiedy takiego pod艂膮czenia nie da si臋 wykona膰 ze wzgl臋d贸w technicznych lub innych, dlatego w owym czasie korzystniejsz膮 opcj膮 s膮 instalacje off-grid. Takie instalacje wykorzystuje si臋 na przyk艂ad w domkach letniskowych, na statkach czy te偶 jachtach, a r贸wnie偶 w schroniskach g贸rzystych. Kapitalnym przyk艂adem takiego rozwi膮zania s膮 r贸wnie偶 lampy uliczne solarne LED.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Samo posiadanie fotowoltaiki jest z pewno艣ci膮 bardzo fajnym rozwi膮zaniem i ja tak偶e tak膮 ju偶 mam u siebie. Bardzo podoba mi si臋 r贸wnie偶 wpis https://budowadomu24.pl/jak-rozbudowac-instalacje-fotowoltaiczna/ gdzie bardzo dok艂adnie opisano jak mo偶na rozbudowa膰 istniej膮c膮 instalacj臋 fotowoltaiczn膮.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja r贸wnie偶 nale偶臋 do zwolennik贸w rozwi膮za艅 fotowoltaicznych. Tym bardziej, 偶e jak czyta艂am w https://inzynieria.com/energetyka/wiadomosci/59669,fotowoltaika-dla-wspolnot-mieszkaniowych-dlaczego-warto,a-ile-to-kosztuje to jest to na pewno bardzo fajne rozwi膮zanie w przypadku wi臋kszych wsp贸lnot mieszkaniowych.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja r贸wnie偶 mog臋 si臋 pochwali膰 od niedawna instalacj膮 fotowoltaiczn膮 i jestem zdania, ze jest to doskona艂e rozwi膮zanie. Tym bardziej, 偶e jeszcze jak czyta艂am na stronie http://inovativ.pl/audyt-instalacji-fotowoltaicznej-o-czym-warto-wiedziec/ to r贸wnie偶 warto jest przeprowadza膰 regularnie audyt instalacji.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Tak偶e wa偶n膮 kwesti膮 jest wyb贸r odpowiedniej firmy, kt贸ra zajmie si臋 monta偶em instalacji fotowoltaicznej. Gdyby艣cie kogo艣 takiego szukali to ja polecam zapozna膰 si臋 z ofert膮 tej firmy https://www.liderbudowlany.pl/wizytowka/instalacje/energia-ekologiczna/sunvival-energy-sp-z-o-o/

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja si臋 jeszcze nad tym rozwi膮zaniem zastanawiam, ale mo偶e kiedy艣 r贸wnie偶 si臋 na nie zdecyduj臋. Na ten moment najbardziej jestem zadowolony z faktu, 偶e moja instalacja elektryczna w domu dzia艂a jak nale偶y. Tak naprawd臋 to dzi臋ki elektrykowi http://elektryk.i-lodz.pl/ kt贸remu wiem, 偶e mog臋 zaufa膰.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ka偶dy, kto mia艂 kiedykolwiek problem z instalacj膮 elektryczn膮, wie jak wa偶ne jest, aby znale藕膰 rzetelnego specjalist臋. Dlatego z czystym sumieniem polecam http://warszawa-elektryk.pl/. Ich zesp贸艂 nie tylko szybko i skutecznie rozwi膮zuje problemy, ale tak偶e doradza w kwestiach zwi膮zanych z elektryk膮.

    OdpowiedzUsu艅